شهیـــد محــــسن پـــوررضـــا بابلی

بسیج مسجد کاظمبیک بابل
شهیـــد محــــسن پـــوررضـــا بابلی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محــــسن پـــوررضـــا از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : رضا
تاریخ تولد : 1344/10/16
تاریخ شهادت : 1363/03/01
محل تولد : بابل
گلزار معتمدی بابل
نحوه شهادت :اصابت تیر مستقیم
محل شهادت : مریوان-کردستان

بایگانی

آخرین مطالب

زندگی نامه شهید محسن پوررضا

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله، پاسدار حرمت خون شهیدان و به نام یاری دهنده مستضعفان و در هم کوبنده مستکبران و به نام حضرت پیامبر گرامی و اعظم حضرت محمّد ابن عبدالله (ص)و به نام ائمّه طاهرین(ع) 12 امام و یگانه منجی عالم بشریّت حضرت مهدی موعود امام زمان(عج) شهید بزرگوار محسن پوررضا در شهرستان بابل سال 1341 در محلّه سرحمّام دیده به جهان گشود او در خانواده دینی و مذهبی به دنیا آمد و بعد از 7 سالگی در مدرسه سعدی ثبت نام نموده و دوره ابتدایی را به پایان رساند.

دوره راهنمایی را در مدرسه سعدی ثبت نام نموده و دوره راهنمایی را هم به پایان رساند.

این شهید از نظر اخلاق، رفتار بسیار شخص مفید و مثبتی بوده و با اینکه سنّ کمی داشته ولی نماز و روزه خود را به صورت کامل انجام میداده و برخوردش با خانواده بسیار خوب بوده است.

بعد از دوران راهنمایی در دبیرستان نوشیروانی ثبت نام نموده و دوران دبیرستان را هم با افتخار به پایان رساند، تا اینکه دوران سربازی او فرا رسید و وارد خدمت مقّدس سربازی گردید و در منطقه مریوان در سال 1/3/63 بوسیله تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید.

باشد انشاالله همه ما رهروان راه این شهید باشیم.

 

والسلام...

۹۴/۰۴/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی